2011-05-30

Det känns som att jag bara skriver samma saker nu för tiden... Blir bara massa om att jag pluggar hela tiden. Men det är ju nästan bara det jag har gjort ett tag nu, så vad mer kan jag skriva? Haha.
Jag ska i alla fall bli bättre på att skriva, det lovar jag. Jag måste bara komma på vad jag kan skriva om...

Imorgon är det i alla fall sista dagen i skolan. Sen blir det bara plugg hemifrån över sommaren. Och såklart efter sommaren också, för mig. För då kommer jag ju ha en söt liten flicka att ta hand om, så då får det också bli plugg hemifrån :) 
Men ja, imorgon är det sista dagen för den här terminen. Och vi ska ha vanlig skoldag fram till lunch, sen ska heeela klassen ut på picknick, hahaha. Om det är fint väder förstås...annars får vi väl ha picknick i klassrummet eller något, haha! Det blir nog kul :)

Nu får det bli lite yoga innan jag sätter näsan i Etik-boken igen... Jag har blivit lite kär i yoga, så det är nog något jag kommer fortsätta med även när bebben är född. Det är så skönt! Och man blir så avslappnad :)
Ni borde testa! :)




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





RSS 2.0