Blablabla

Hejhej!
Jag är glad idag. Har ingen speciell anledning, tror jag, jag bara är det. Haha :)

Jahapp, fyra dagar sen jag skrev något...sorry! Vad har jag gjort sen dess då?
Hm...i lördags var jag och Jimmy till Västerås och kollade runt lite. Jag fick en väska av honom ♥ hehe.
Sen gick vi och åt på någon restaurang, det var jättegott! Men jag vet inte vad restaurangen heter, tyvärr. När vi hade ätit tog vi bussen till Erikslund, för vi tänkte gå på ikea och kolla lite. På väg från bussen till ikea hittade vi även barnens hus, så där gick vi in och kollade på lite barnvagnar. Det är ju faktiskt bara två och en halv månad kvar nu, så det är nog dags att beställa en barnvagn snart. Det blir nog antingen Emmaljunga Nitro city eller Teutonia Mistral S. Jag gillar Teutonia mest, tror jag. Men vi får se vilken det blir nästa gång vi åker dit. 
Sen gick vi som sagt till ikea, där handlade vi lite smågrejer som behövs till lägenheten sen. Och...sen kom mamma och hämtade oss, så då åkte vi hem :) 

Annars har jag inte gjort så mycket. Igår var det ju skola halva dagen. Sen åkte jag med mamma till Västerås och hämtade Jimmy. 
Känner att det här inlägget blir för långt om jag ska skriva om vad jag ska göra nu också. Så jag skriver ett till inlägg strax!





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





RSS 2.0