En liten lista

Vad är det första du tänker på när du vaknar? Jag vet inte faktiskt, det är nog olika från dag till dag. Imorse när jag vaknade var det typ "ligg still, jag vill sova lite till!". Bebis rör alltid på sig jättemycket på morgonen...
Skulle du ha sex med den personen du senast fick sms av? Haha, nej.
Har någon gjort dig besviken de senaste tre dagarna? Nepp.
Har någon sett dig i underkläder de senaste tre dagarna? Ja.
Om du var så full att du inte kunde gå, skulle den person du senast pussade ta hand om dig? Ja, det tror jag nog, haha :) 
Har du någonsin pussat någon som varit hög? Mjo.
Någonting som stör dig som folk sagt till/om dig? Mycket stör mig nu för tiden, haha.
Vad skulle du säga om personen du har känslor för skulle plinga på din dörr? Haha, tror inte att personen jag har känslor skulle plinga på min dörr. Han skulle nog låsa upp och gå in själv. Utan att plinga :)
Hatar du någon just nu? Näe.
Vem tog senast på din rumpa? Jimmy, antar jag? Haha.
Har du syskon som är äldre än 21? Nej :)
Hur fick du ditt senaste blåmärke? Ehm, jag tappade mobilen på smalbenet...
Saknar du någon just nu? Ja,
Är du längre än de flesta i din ålder? Hahah, nej det är jag nog inte.
Vad skulle du göra om någon av dina vänner höll på med den du senast pussade? Oj. Inte hade jag blivit glad i alla fall.
Har du någonsin fundera på att pierca din tunga? Nej, jag tycker det är lite äckligt :o
Känner du någon som är oskuld? Haha, jaa. Vad är det här för frågor egentligen..?
Brukar du tänka innan du talar? Oftast. Tror jag... Haha ;)
Skulle du någonsin kunna tatuera dig? Jaaaa, vill ha en till NU! :D
Håller du kvar vid någonting du borde släppa taget om? Hm, jag tror inte det..?
Har du någon av motsatt kön du kan berätta allt för? Yes :)
Skulle dina föräldrar bry sig om du kom hem efter fyra på morgonen? Haha, va? Konstig fråga. Ja?
Om dina föräldrar inte skulle gilla den personen du träffar, skulle du sluta träffa den då? Näe. Men jag tror faktiskt dom gillar Jimmy :)
Tror du att du skulle klara en månad utan att svära? Jättelätt! Jag svär aldrig, haha.
Man vet aldrig vad man har innan man förlorat det. Sant eller falskt? Det är nog ganska sant :)
Har du någonsin kysst ett ex efter att ni gjort slut? Jaa,
Pratar du ofta? Ibland pratar jag jättemycket och ibland är jag jättetyst, haha.
Vilka ställen har du varit på under de senaste tre timmarna? Bara hemma.
Vad är det bästa som hände dig idag? Det har ju inte hänt så mycket idag, har bara varit hemma..
Vem har du umgåtts med idag? Jadu. Bara Bagge än så länge, haha!
Är du en elak person? Det tror jag inte :)
Om du hade en miljon, säg en sak du skulle köpa? Det vet jag faktiskt inte. Just nu hade det nog blivit världens finaste barnvagn ? :)
Vad lyssnar du på just nu? Irriterande fåglar utanför.
Tror du att andra människor tycker illa om dig? Jag vet inte. Och jag bryr mig faktiskt inte heller. Dom får väl tycka illa om mig om dom vill. Jag lär ju ändå inte tycka om dom heller isf? :)
Om du var jagad av en alligator, vad skulle du göra? Öh, vet inte..?
Är du lycklig? Världens lyckligaste :)
När grät du senast? Å varför skulle jag berätta det? :)
Vem kramade du senast? Fabian!
Är du rädd för mörker? Ja :/ hehe.
Vad drack du senast? Juice.
Tror du att två ex kan vara vänner? Japp!
Sover du med dörren öppen eller stängd? Stängd.
Skulle du vilja vara berömd? Om ja, för vad? Nej, det tror jag inte.
Nämn någonting du verkligen vill ha just nu? Hm...pengar :D
Finns det någon person som du aldrig vill förlora? Jaa :)
Hur många gånger finns a med i hela ditt namn? 5





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





RSS 2.0