Gravidyoga?

Nu sitter jag här och ska snart plugga. Känner mig lite stressad, har två kurser kvar som ska vara klara innan 3/7. Men det ska nog gå bra! :)
Jag vet ju vad jag kommer att göra i sex veckor nu i alla fall, haha. Tänkte försöka bli klar så fort som möjligt, så kanske man kan få några dagar utan plugg i sommar.

Får väl se hur det går med det.

Nu, innan jag börjar plugga, blir det lite yoga. Medan jag fortfarande är ensam hemma, hehe :) Min barnmorska tipsade mig om det, så jag tänkte testa. Får väl se hur det är. Vet inte vad det är för skillnad på vanlig yoga och gravidyoga. Det kanske bara är lite enklare eller något sånt.
Jaja! 

Någon som har testat gravidyoga någon gång? :)





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





RSS 2.0