Lördag ☺

Brukar inte känna något speciellt för helger nu för tiden, haha. Men idag känns det bra att det är lördag. Det lät knas...haha!

Jaja.

Nyss åt jag och Jimmy frukost. Jag åt vaniljyoghurt, och så skivade jag i banan och jordgubbar. Jääättegott! Och ganska nyttigt :) Sen förstörde jag det nyttiga och åt lite av det vitaste brödet man kan hitta... Men ändå, jag känner mig duktig :) Haha!

Just nu sitter jag här i min nya, mysiga onepiece (lägger upp en bild i ett annat inlägg) och väntar på att Jimmy ska bli klar i duschen så jag också kan duscha. Sen blir det att fixa sig lite, för sen ska vi till Västerås! Det blir väl att gå runt i affärer och sen äta :)

Usch, vad tråkigt det blir på bloggen när jag inte lägger upp bilder. Ska bli bättre på det!





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





RSS 2.0