BVC

Godmorgon! 

Nu sitter jag här och dricker kaffe (jag har aldrig druckit kaffe förut, men dom senaste dagarna har jag börjat tycka om det...massor!) och äter päron å mariekex. Har svårt för att äta på morgonen, och jag antar att päron och kex är bättre än ingenting. Haha! 

Alice ligger och sover, men om hon inte vaknar snart så måste jag väl väcka henne. Kl 9 ska vi vara på bvc, så mamma kommer och hämtar oss 8.45. Skönt att slippa gå, när man fick en tid såhär tidigt. Då hade jag behövt gå upp kl 6. Nu kunde jag ju gå upp kl 7! :)

Är inte en morgonmänniska, som ni kanske förstår..
Att vakna av Alice, det går bra. Även om det är hur tidigt som helst. Men när jag vaknar av att klockan ringer så vill jag bara dra täcket över huvudet.

Nej, nu börjar det låta lite smått i babyvakten, så nu får jag sluta skriva. 
Det kommer nog en liten uppdatering med längd och vikt sen. Jag tror att det är ganska stor skillnad sen sist ;)




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





RSS 2.0