Fredag!

Idag har jag och Alice gått hemma i pyjamas hela dagen, skönt!

Jag gjorde senapsbiffar idag. Det är ju så gott, men har aldrig lyckats. Förrän idag. Åh, så gott det blev! 
Vi har inte gjort så mycket annat idag.
Nu på kvällen har vi sett på idol. Jag tycker att det var helt rätt person som åkte ut, förresten. Amanda P är inte lika bra längre. Men Molly däremot... Jadu, vad ska man säga? Ni som såg idol ikväll förstår nog. Det var inte långt ifrån en liten tår där. Helt underbart! 
Om hon inte skulle komma till final...ja, då är jag glad att det inte blir något mer idol. För då är det något STORT fel på Sverige. Visst, alla andra är också bra. Men hennes röst låter ju som...jadu, vilken världsstjärna som helst. Och då är hon ändå bara 16 år! 
Riktigt duktig :)






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





RSS 2.0