God morgon!

Hallå :)

Jag vaknade på riktigt bra humör idag. Beror nog på att jag har sovit bra inatt. Inte så länge, eftersom att jag somnade väldigt sent, men bra har jag sovit i alla fall!
När jag öppnade ögonen hade jag även en liten tjej som låg där och log åt mig.
Underbara lilla bebis!

Idag ska jag dammsuga lite. Fast först måste jag plocka undan lite i vardagsrummet, för där är det inte fint just nu. Ibland brukar jag och Jimmy dra ut bäddsoffan där inne, eftersom att våran soffa är så liten. Och då ser det väldigt stökigt ut. Även fast det kanske inte är det :)

Sen kommer pappa hit! :)
Annars vet jag inte vad som händer idag. Antagligen inget speciellt eftersom att Jimmy jobbar idag.

Nu blev Alice klar med maten, så nu ska jag försöka få fram en rap!






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





RSS 2.0