Godmorgon!

Inatt har Alice vaknat ovanligt många gånger. Hon brukar bara vakna en gång för att äta på natten. Inatt ville hon ha mat två gånger :) Och så har jag vaknat av att hon har legat och smågnällt typ tre gånger, det brukar aldrig hända! En gång vaknade jag av att hon låg och pratade, haha. Sötis!
Hon ville kanske inte riktigt sova inatt :)

Nu sitter jag i sängen och matar min underbara lilla bebis i alla fall!
Idag blir det väl att städa lite här hemma, Malin ska vara här och passa Bagge i helgen, när vi är i Trollhättan. Och det är ju lite elakt att lämna det stökigt åt henne ;)
Nejdå, så stökigt är det faktiskt inte. Men lite får man väl städa i alla fall :)

Idag, när Jimmy slutar, ska han putsa hos moster. Då ska även jag och Alice gå dit. Mat skulle det visst bli också! :)
Annars händer väl inget mer idag. Får se om det blir något mer inlägg under dagen, annars blir det nog lite bilder ikväll!






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





RSS 2.0