Godnatt!

Idag kom mamma hit och hälsade på en stund efter lunch. När hon åkte iväg till jobbet så åkte vi till farmor och farfar och fikade, pappa var också där :)

Sen blev det att åka och handla, och sen hem och fixa mat! Idag blev det spaghetti med köttfärssås.
Efter maten tog jag en lååång dusch, och sen har jag läst nästan hela kvällen. Från 20:30 då Alice somnade, tills för typ en halvtimme sen. Nästan tre timmar...
Jag läser igenom alla twilight-böckerna just nu, och dom är så bra att man kan läsa hur länge som helst. Om jag inte hade annat att göra skulle jag antagligen läsa hela dagarna, haha :)

Nu är jag sjukt trött, så nu ska jag sova. Imorgon blir det bvc kl 9, sen vet jag inte riktigt vad som händer.

Okejdå, jag lägger väl upp en bild på Alice då :)






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





RSS 2.0