Not my day

Hallå :)

Idag har inte riktigt varit min dag. Imorse skulle jag fixa mat till Alice, då glömde jag bort den när den stod i micron, så när jag kom tillbaka var det mjölkersättning i hela micron... Sen skulle jag och Alice gå ut med Malin, Zacke och Fia. Och då skulle jag förbereda en flaska med vatten ifall Alice skulle bli hungrig medan vi var ute. Då värmde jag vattnet ganska länge, så att det skulle hålla sig varmt.
Vi har en behållare till flaskorna som håller värmen bra, men det svalnar ju alltid lite ändå.
Sen skulle jag känna på vattnet, och då var det självklart så varmt att jag bränner mig på vattnet och välter ut flaskan. Så det var bara att göra om allt en gång till.
Kul? Nä.
När jag var påväg hem från stan höll jag även på att snubbla flera gånger. 

Så kan det gå när man är klumpig.

Nu sover både mina älsklingar, och jag sitter här och lyssnar på musik. Är fortfarande sjukt mätt sen vi åt. Vi åt pannbiff, potatis och löksås...igen. Det är ju så gott! :) 

Näe, som ni kanske märker så vet jag inte vad jag ska skriva nu. 
Jag ska nog faktiskt gå och plinka lite piano nu. 
Tjolahopp!




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





RSS 2.0