Aaj!

Jag hade fel igår. Det blev INTE bättre med lite sömn, nu har jag ännu mer ont :(  Det är inte så kul att ha ont i ryggen och axlarna när man har en bebis att ta hand om. Man måste ju liksom böja sig ner ganska ofta för att lyfta upp henne, torka spya, osv. AJ! 

Jaja, jag får väl stå ut. Blir det så illa att jag knappt kan lyfta lilla Alice så får jag väl ta en värktablett. Jag är en sån person som inte tar mediciner i onödan, utan står ut så länge det går. Kanske är dumt ibland, men sån är jag, hahah. 

Nu har vi precis sett på idol. Herregud, vad Molly är bra!  Det finns många bra, men Molly och Robin är helt klart mina favoriter. Båda två har röster som får mig att rysa varje gång. Helt sjukt. 
Nu ska vi se på Harry Potter... Jimmy har övertalat mig till att kolla igenom alla dom. Vi har redan sett två, så nu ska vi börja se den tredje. Inte dom bästa filmerna, enligt mig, men det går att titta på i alla fall :) 

Jag skriver mer när jag går och lägger mig...tror jag. Annars blir det något inlägg imorgon i alla fall. 




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





RSS 2.0