Äntligen!

Ja, äntligen har blogg.se fixat en app till iphone! Verkar helt okej faktiskt. Visst, det är några grejer som skulle kunna bli bättre, men jag är bara glad att det finns. Har väntat på det länge!
Ett stort plus är i alla fall att man kan lägga upp bilder enkelt!
Så nu blir det nog lite mer inlägg på bloggen, och dessutom fler bilder eftersom att det är så lätt att lägga upp bilder nu :)

Idag har jag och Alice vart hos mormor och morfar. Malin och Zacke var också där. Tyvärr regnade det när vi gick dit - tur att det finns regnskydd till vagnen!
Vi pratade och fikade lite, och sen gick vi hem igen. Då hade jag tur kan jag säga! Precis när jag kom innanför dörren här hemma så hörde jag hur det började ösregna. Skönt att jag slapp gå hem i det regnet..

Jag har precis matat Alice, och nu sover hon sött i vaggan. Så nu ska väl jag också sova lite.
Eller, försöka i alla fall. Har så sjukt ont i ryggen, nacken och axlarna...kan ju inte göra någonting utan att det gör ont!
Jaja, det blir nog bättre med lite sömn..

Godnatt!



Anonym

hon liknar dig mycket.

2011-10-07 | 13:38:26 |



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





RSS 2.0