Förlåt!

Jag SKA bli bättre på att blogga. Från och med nu ska jag skriva minst en gång om dagen. Så får vi se hur det går...

Jahapp.
I måndags kom Dan och Sussi hit. Dan fyllde ju år, och vi skulle på kryssning på tisdagen, så två av deras vänner följde även med. 
Kryssningen var rolig, fast jag saknade Alice SÅ mycket! Det var lite jobbigt, men jag visste ju att hon hade det bra hemma med sin mormor, moster, morbror och kusin :)
Tänker intre skriva så mycket om kryssningen just nu, men det kanske kommer lite bilder sen. 

I torsdags kom vi hem, och då gjorde vi inte så mycket. Blev mest att mysa med Alice, och på kvällen blev det en pizza. 

I fredags skulle jag till tandläkaren. Så mamma kom och hämtade mig och så åkte vi och åt lunch. Det blev en intesågod tacos på Papillon. Sen gick jag till tandläkaren och Alice fick vara kvar med mormor. Efter det åkte vi hem, åkte iväg och handlade, och sen hem igen för att börja med maten. Jag gjorde en fläskfilégryta, som faktiskt blev ganska god! 
På kvällen blev det mys framför idol. 

Och igår var vi mest bara hemma och tog det lugnt. Jag och Alice gick till coop och handlade lite saker som behövdes till maten, annars hände väl inget speciellt. 

Idag ska vi nog åka till mamma om hon ska vara hemma. Annars vet jag inte vad vi ska göra. Blir väl bara att vara hemma :) 
Nu ska jag i alla fall ge Alice lite mat!




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





RSS 2.0