Godmorgon

Idag vaknade Alice vid åtta. Då fick hon mat, sen låg vi kvar i sängen och myste en stund, och sen blev det ett bad för Alice. Hon älskar att bada! :) 

Igår åkte jag och Alice till mamma. Jimmy är sjuk, så han var hemma och vilade. Hos mami åt vi mat, nån fisk med bacon. Jag tycker det låter helt knas med fisk och bacon ihop, men det var jättegott! 

Idag ska jag och Alice gå med mamma, Fabbe och Zacke till bvc och väga Alice. Sen skulle vi gå till mormor tror jag :) 
Sen händer väl inte så mycket mer idag, jag ska plugga lite om jag hinner. 
Nu ska jag iaf hoppa in i duschen medan Alice fortfarande sover!

Anonym

lägg ut mera bilder på söta Alice

2011-10-31 | 19:24:28 |



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





RSS 2.0