Godmorgon!

Nu sitter jag och matar Alice igen. Sen är det väl ingen idé att gå och lägga sig igen, eftersom att vi ska vara på bvc kl 11. Så när hon är klar får det nog bli att duscha, äta och fixa mig innan hon vaknar igen. Hon brukar vakna runt kl 9 om hon äter vid den här tiden, så jag har lång tid på mig. Skönt :)

Så... Idag ska vi, som sagt, till bvc på 6-8veckors besök. Tror man får träffa barnläkaren då..? Aja, det märker vi! :)
När vi är klara på bvc vet jag inte vad som händer. Blir antagligen att gå hem. Plugga lite kanske. Fast det är ju smartast att göra det när Jimmy kommer hem, det är så drygt att behöva sluta plugga när Alice vill ha mat och så. Speciellt om det går bra. Så jaa, det får nog vänta tills Jimmy kommer :)

Nu är snart Alice klar, så nu ska jag sluta skriva. Blir nog något mer inlägg idag iaf :)
Hejhopp!






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





RSS 2.0