Hej!

Oj, så dåligt det har blivit med bloggandet nu...

I lördags gick jag, Jimmy och Alice ner på stan för Jimmy skulle till optikern. Efter det gick vi till farmor och farfar en stund. Matade Alice och fikade å så.
Sen gick vi hem och började med maten. Det blev en köttgryta, och den blev jättegod!

Igår var vi bara hemma hela dagen. Men mamma (som fyllde år, grattis!<3) kom hit en stund. Så vi åt lunch här hemma med henne innan hon skulle åka vidare till jobbet :)

Och nu sitter jag i sängen och matar Alice hon sov länge inatt med! Somnade vid 21 igår igen tror jag. Så det blev 7timmar igen. Det tycker jag om! Hehe :)

Blir nog ett inlägg senare, men det blir nog kort. Det känns som att den här dagen blir lite stressig.
Men det märker vi!
Nu har Alice ätit klart och somnat, så nu ska jag lägga henne i vaggan, sen ska jag oxå lägga mig igen!






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





RSS 2.0