Oops...

...har inte skrivit på länge nu. Sorry!
Får väl skriva lite om vad som har hänt då. 

I lördags blev Alice två månader! Min stora flicka♥

I söndags åkte jag, mamma och Malin till Erikslund. Ni vet, det där stället som är så litet...eller inte, hah. Det var kul! Och jag fick en jättemysig stickad tröja och sjukt snygga skor av mami♥
I måndags kommer jag faktiskt inte ihåg vad jag gjorde på dagen! Så jag var väl säkert bara hemma då, haha. På kvällen gick i alla fall jag, Jimmy och Alice på en promenix i mörkret :)

Tisdag och onsdag var jag bara hemma. Vagnen låg i bilen och den hade ju Jimmy (såklart, varför skulle jag ha den när jag inte ens har körkort?), så det blir lite svårt att ta sig ut då, haha. 
På onsdagen bakade jag kolakakor och chokladmuffins med vaniljkräm!

Igår var Malin och Zacke här, sen hände inget speciellt :)

Nu har jag i alla fall uppdaterat lite!
Alice har sovit i över en timme nu. Det är väldigt ovanligt att hon sover så länge på dagen. Dessutom sov hon från åtta igår kväll till fyra inatt. Hon åt och sen somnade hon om och vaknade typ halv åtta...så hon var nog trött! 
Jaja, nu börjar hon vakna till, så jag ska gå och förbereda maten till henne.




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





RSS 2.0