2011-09-20

Hellu :)

Nu sitter jag i sängen med en mätt Tokis i knät och bloggar från telefonen. Lite jobbigt att man måste skriva koder och sånt för att inläggen ska se bra ut när man bloggar från telefonen, men det går ju i alla fall :) Men jag tycker ändå det borde komma blogg.se till iphone snart. Vore så mycket lättare :)

Varför skrev jag ens det där..?
Haha, jaja.
Igår var jag hos tandläkaren, och allt såg bra ut. Förutom att jag gnisslar tänder när jag sover, så jag fick en ny tid så dom kan göra en mjuk bettskena som jag ska ha på natten. Frågan är bara hur mycket jag kommer använda den...jag hatar att ha saker i munnen, och hur ska jag då kunna sova med det?
Aja, får prova iaf. Annars har jag väl snart slipat ner mina tänder, haha!

Idag ska jag väl inte göra något speciellt, tror jag. Blir att städa lite här hemma i alla fall. Hade tänkt gå ut och gå lite också, men det ser inte ut att bli bra väder för det.. Men vi får väl se :)

Nu ska jag lägga ner Tokis bredvid mig och försöka sova en stund till! :)




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





RSS 2.0