2011-09-27

Hej!

Den här dagen har gått sjukt fort! Vaknade runt klockan åtta imorse. Gick upp, åt lite yoghurt och satt vid datorn en stund. Tänkte sitta vid datorn och vänta tills Alice vaknade, för jag trodde hon skulle vakna och vara hungrig, som hon brukar. Men det gjorde hon inte, så jag började fixa mig. Hann till och med bli helt färdig innan hon ville ha mat, för hon vaknade halv elva!
När hon hade ätit så var det bara att fixa klart henne också, för sen skulle vi ut med Lina och lilla Amanda :) Vi gick ner på stan. Först gick vi runt lite, sen blev det fika och mata bebbar på Wendys, haha :)
Sen gick vi hem igen!
Påväg hem fick Alice JÄTTEont i magen, och jag tror det är för att hon fick sån färdigblandad ersättning i tetra istället för pulver som man blandar själv. Så det köper jag inte igen!
Stackars liten :(

Jimmy kom hem precis efter att vi kom hem, så då åt vi mat och såg på nån serie.
Ikväll har vi kollat på idol. Och nu har jag precis matat Alice, så nu ska jag sova.
Godnatt!




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





RSS 2.0