Trollhättan

Det är en vecka sen jag skrev. Jag SKA bli bättre på att blogga, jag lovar!

Förra torsdagen åkte vi ju till Trollhättan. Och resan dit gick jättebra! Alice sov hela vägen, jag väckte och matade henne en gång så hon fick komma upp ur bilstolen och sträcka på sig en stund. Den är nog inte så skön att sitta i för länge. Resten av tiden sov hon, å det var ju skönt :)

Hm...och vad gjorde vi i Trollhättan då? 
På fredagen åkte vi till ett köpcentrum och köpte present till Gisela som fyllde 30år. Och när vi var där kunde inte farmor Sussi hålla sig, så Alice fick en ny tröja och en mössa, haha. 
På lördagen hade ju Gisela sitt 30års-kalas, så då åkte vi dit och firade henne. Och såhär fin var Alice på fasters kalas: 

Mörk bild, tyvärr. Men man ser ju hur fin hon är i klänningen i alla fall, hihi <3

Söndag och måndag gjorde vi inget speciellt, tror jag. Alice sov så dåligt i några dagar, hon hade jätteont i magen :( Så vi orkade inte med så mycket. Och i tisdags blev det att packa in alla grejer i bilen och åka hemåt! Innan vi åkte hem åkte vi förbi Jimmys moster, för dom hade massa bebisgrejer som vi fick kolla igenom. 
Och nu är vi hemma i Enköping igen! :)




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





RSS 2.0