Segbloggaren Nina

Det har varit dåligt med bloggandet senaste tiden... Ska försöka bli bättre :)
Känns som att jag har skrivit det rätt många gånger. Hoppas jag lyckas den här gången, haha. 

Vad har hänt dom här dagarna jag inte har bloggat då?
I lördags kom först Malin, Zacke, mamma och Fabian hit och fikade. Sen åkte mamma och Fabbe hem. Men Malin och Zacke stannade kvar, för vi skulle göra pizza! Pizzorna blev jättegoda! Det blev även lite monopol innan Malin skulle hem. Jag vann ;)

Igår tänkte vi bara vara hemma, men farmor och farfar ringde och ville att vi skulle komma dit. Så vi åkte dit vid kl 15, och pappa kom dit också :) 
Det blev att fika lite, efter det åkte vi och handlade mat. Och sen blev det hem och mysa framför en film! 

Idag gick jag och Alice ner på stan med Malin och Zacke. Först blev det en liten lunch på Papillon, vi delade på en nachotallrik. Sen gick vi på stan en stund, tills Alice blev hungrig. Då gick vi upp på Wendys, gav Alice och Zacke mat...och så blev det visst en islatte också ;)
När vi var klara där skulle Malin köpa löshår och hårfärg. Och när hon var klar med det gick jag hem igen. 

Resten av dagen har jag och Jimmy inte gjort något speciellt. Ikväll gjorde vi räkmackor och varm choklad till idol :)
Nehepp, nu ska jag göra i ordning lite för natten, sen vänta på att Alice vill äta, och sen sooova :)
Godnatt!




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





RSS 2.0