2011-09-30

Har glömt bloggen i två dagar nu, är kanske dags att skriva något igen. 
I onsdags gick jag och Alice ner på stan...igen, haha. Mötte Malin och Fia, och så gick vi till Wendys och fikade. Jag tog en latte med caramel-smak. Jättegott! 
Sen gick vi runt i lite affärer. Jag köpte vantar, en pyjamas och tre bodys till Alice. Och så blev det handkräm♥ till mig, hahaha. 

Igår var vi bara hemma och tog det lugnt. Vi hade ju varit ute så mycket dagarna innan, och Alice behöver ju vara hemma och ta det lite lugnt också :) 
Även idag är vi bara hemma. Skönt!
Nu ligger Alice och sover i vagnen, och hon har sovit i nästan två timmar! Hon brukar aldrig sova så länge mitt på dagen. Hon brukar vara jättetrött, och påväg att somna, men hon vill liksom inte sova så hon försöker hålla sig vaken vad man än gör. Vet inte varför... Menmen, vill hon inte sova så behöver hon väl inte det då. Hon sover ju mycket resten av dygnet, så jag tänker inte tvinga henne att sova på dagen, haha :)
Eftersom att hon har sovit så mycket så har jag passat på att plugga lite. 

Vet inte vad som händer resten av dagen. Det är ju så fint väder ute, så jag funderar på att gå ut och gå. Men det beror på om Jimmy vill följa med...haha. Ikväll blir det i alla fall idol! Kul å se vilka som kommer med :)

Nu ska jag gå och börja förbereda mat till Tokis, för jag tror nog att hon kommer vakna snart.
Hejhopp!

Jacob

Låter som ni har det mysigt (:

2011-10-04 | 10:10:42 |



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





RSS 2.0