Utvilad

Tokis sov sju timmar inatt. Utan att vakna en enda gång. Eller...om hon har vaknat vet jag ju inte förstås, eftersom att jag sov. Men hon har inte vaknat och velat ha mat i alla fall. Så jag har sovit sju timmar i sträck inatt. Herregud vad skönt!
Hon har varit vaken jättemycket två dagar i rad (pga det där jobbiga borrandet), så hon var säkert trött.
Och nu ligger hon i vaggan och sover så sött igen. Min lilla prinsessa ♥

Idag ska jag städa lite, och det går ju fort om hon ska fortsätta sova såhär mycket idag, hehe. Vid kl 15 kommer Maria hit. Och sen händer det nog inget mer idag. 
Imorgon åker vi till Trollhättan i alla fall, och vi stannar till tisdag :)

Nu vill bebis ha mat!




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





RSS 2.0