Västerås

Imorse när vi satt och åt frukost bestämde vi oss för att åka till Västerås. Vi hade ju 300kr att handla för på Barnens Hus, och så fick ju Alice 500kr av gammelmorfar Alfred när vi var i Trollhättan. Vi hittade inte mycket på barnens hus, det finns inget Alice behöver just nu. Förutom kläder, men det finns det ju inte då mycket av där... Men vi kom därifrån med tre nappar i alla fall! Jättesöta :)
Sen blev det ikea (nähä..?). Jag tror att ikea har satt in magneter i oss, för vi kan inte hålla oss därifrån om vi är i Västerås...haha. Vi köpte i alla fall lite fler spyhanddukar till Alice, och matlådor. Sen kommer jag inte ihåg om det var nåt mer...
Efter ikea blev det M-huset där vi köpte två pyjamasar till Alice. Och sen gick vi ner till Wok & Go och åt lite mat. Det är såå gott där! Det får ni testa om ni är i Erikslund någon gång :)

Nu ser Jimmy på nån film, så jag ligger i sängen och spelar Wordfeud. Slog precis mitt rekord, 75 poäng på ett ord, haha.
Tokis ligger och sover så sött i vaggan nu, så jag ska nog ta å göra detsamma. Fast inte i vaggan förstås...
Nattinatt!

Anonym

Kan du inte visa bild på din mage ?

2011-09-18 | 14:11:39 |



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





RSS 2.0