:(

Jag har ju haft ont i ryggen väldigt länge nu. Och imorse vaknade jag av att jag hade jätteont i ryggen och kunde inte röra mig typ. Så jag väckte Jimmy som fick gå och hämta Alvedon till mig. Det blev väl lite bättre, men det är fortfarande inte kul :(

Vid kl 10 åkte vi till vårdcentralen, det är drop in där mellan 9-11, tror jag det var. Men där sa dom bara att jag skulle åka hem igen och ringa och boka tid istället. Jaha? Varför? Jag behöver hjälp, typ nu på en gång. Jag kunde väl i alla fall ha fått boka tid där? Men det gick ju inte av någon konstig anledning, jag skulle åka hem och ringa dit.
Så irriterande.
Men jag gjorde det i alla fall, och fick en tid imorgon 15:30. Jahapp, får väl klara mig tills dess då...
Bläh, det här är inte kul!






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





RSS 2.0