Godmorgon

Jag undrar hur många inlägg jag gjort som har den här rubriken..? Känns som att jag inte ens borde börja räkna, haha.

Igår blev det inget inlägg alls. Vi hade en riktig slö-dag helt enkelt. Vi var bara hemma och myste, lekte och tog det lugnt. Hela dagen :)
Idag däremot ska vi nog åka till Västerås. Alice fick 500kr i julklapp av Jimmys morfar, så vi ska köpa lite kläder och så. Hon börjar (äntligen) växa ur storlek 56, så vi behöver lite mer i storlek 62. Så det ska vi fixa! :)
Blir nog även en snabbis in på Ikea för att köpa en stol till henne. Vi har ju en redan, i trä. Men den vågar jag inte sätta henne i än, den har så låga kanter... Så det får bli en sån i plast först!

Nu ska jag äta frukost, för det har jag faktiskt inte gjort än.



Anonym

Är Alice en liten tös, tänkte då du skriver att hon börjar med 62 nu? Vad väger o hur lång e hon? :-)

2012-01-07 | 19:32:00 |
Madde

Glömde skriva mitt namn! ;-)

2012-01-07 | 19:32:46 | http://dene.live.se
Lina

Vad har ni för trästol?

IKEA har alldeles precis dragit tillbaka deras plaststolar pga dom är osäkra och bandet lossnar!

2012-01-08 | 21:28:55 |



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





RSS 2.0