Godmorgon!

Ännu ett inlägg med samma rubrik. Haha, jaja.

Inatt har jag inte sovit mycket. Jag somnade typ 3, tror jag. Sen har jag vaknat hela tiden för jag har haft SÅ ont i ryggen. Men jag fick i alla fall ligga i sängen länge. Alice vaknade vid kl 6 för att äta lite, sen somnade hon om och vaknade nu vid 10. Det verkar vara något nytt hon har börjat med. Fast oftast vaknar hon 9.
Det klagar jag verkligen inte på! ;)

Idag blir det nog att plocka ner julsakerna i alla fall. Ska bli skönt, faktiskt. Sen blir det nog en promenad :)
Annars har jag ingen aning.
Nu när Alice har ätit klart ska jag gå upp och fixa kaffe och skumma mjölk.
Kanske hoppa lite på Jimmy så han vaknar också.
Eller, det får nog Alice göra förresten...






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





RSS 2.0