Nyår

Nu är det 2012! Ett år som kommer bli väldigt bra, tror jag :)

Igår var det trevligt! Det blev middag, som Jimmys morfar och mamma hade fixat i ordning. Allt var jättegott!
Tyvärr blev det sen efterrätt, för Alice vaknade runt 19:30 och hade jätteont i magen. Har aldrig hört henne skrika så mycket förut! Det var inte kul :(
Hon somnade om någon gång efter 21.

Vid midnatt gick vi självklart ut. Dan och Sebastian sköt raketer, och vi andra stod och tittade på. Gisela och Sebastians hund tog tag i en raket :( Läskigt, men det gick bra! Hon försökte väl skydda oss, sötisen.

Alice sov hela kvällen, även fast dom sköt raketer precis utanför fönstret :)

Nu ligger jag i sängen och vilar lite, blir ju att man är uppe sent på nyår. Alice ligger på min mage, hon vaknade precis :) Hon har sovit lite annorlunda idag, bara korta stunder. Så hon somnar säkert om efter att hon har ätit sen.

Snart blir det pizza, sen hörde jag något om att det skulle bli film.

Hoppas ni hade en bra nyårsafton!






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





RSS 2.0