Puh...

Jag...är...trött...

Inatt har jag inte sovit så mycket, har vaknat hela tiden för att det gör så ont i ryggen.
Menmen, inget jag kan göra något åt, tyvärr!

Idag vaknade jag och Alice vid 9, vid kl 10 åt hon. Själv drack jag bara ett glas oboy till frukost...smart va? Jag orkade verkligen inte fixa nåt.
Runt klockan 12 gick vi ner på stan och åt pizza med Malin och Zacke, en stund senare var Alice hungrig så då gick vi till Wendys och drack latte, så hon fick äta.

Sen gick vi hem igen!
När vi åt middag så fick Alice smaka potatis igen. Hon gillar det :)
Nu sover Alice och det har hon gjort i nästan två timmar nu. Gissar på att hon vaknar vid 5-6 imorgon för att äta och sen somna om igen till 9. Rätt skönt att hon sover så länge faktiskt.
Jag sitter i soffan och spelar Wordfeud, men så fort vattnet till flaskorna har svalnat så ska jag SOVA! Hoppas på att få sova mycket mer inatt.






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





RSS 2.0